čtvrtek 31. srpna 2017

Výběr barefoot bot pro děti



Vypouštím do světa dlouho plánovaný a dlouho tvořený projekt výběru barefoot obuvi pro děti, založený na tabulkách a seznamech z blogu. Je v plenkách, chyby, nejasnosti či chybějící značky doplňuji a opravuji kdykoliv děti a práce dovolí.



Výběr je založen několika hlavních parametrech (šířka, nárt, kotník, palec), k tomu lze výběr zpřesňovat podle několika dalších kritérií (podle období, veganské atd.)



Při rozkliknutí jednotlivé značky/modelu se objeví přehled, na jakou nohu je vhodný, v jakých velikostech se vyrábí, případně odkazy na související články na blogu.


4 komentáře:

  1. děkuju za Váš eshop i blog,skvělé!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. Chtěla jsem se zeptat, zkoušela jsem hledat, ale nezdařilo se. Našla jsem jak změřit nárt, délku šířku, ale ne Vaše zkušenosti s kotníkem. Jak prosím poznat zda je úzký, normální či široký? Děkuji za radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to jsem jeste žádnou tabulku ani nenašla, ani nestvořila, i když už jsem nad tím taky přemýšlela :)
      Šířku kotníku lze pouze odhadnout (baculatá miminkovská noha se silným kotníkem vs. štíhlý kotník, na který je potřeba všechny boty pořádně utahovat).

      Vymazat